Stagebelevenissen vanuit het exotische Zeewolde!!

Ja ik wil, knock out, beachparty met water en troubles in paradise

Hey allemaal!!

Het is inmiddels weer een hele tijd geleden dat ik een blog heb geschreven dus ik vond het wel weer eens tijd!

Heb jullie ook best veel te vertellen dus ik ga snel beginnen! En ik zal vast waarschuwen; ik ben bang dat hij lang word dus neem er een kopje koffie of thee bij, doe je schoenen lekker uit, zet je telefoon op stil en hier komt ie!!

Waar zal ik eens beginnen? Das dan ook wel weer een goede vraag...

Bijna vier weken geleden zat ik middenin de voorbereidingen van mijn themadag. Het spookte de hele dag door mijn hoofd, zag overal stelletjes en wilde alle kleding van de camping wel gebruiken voor de typetjes.

Een vriendje die hier ook stage loopt wilde heel graag mijn vader spelen en me weggeven! Hoe vet is dat?!

Een man had ik al en hij had een hofdame nodig. Die was ook lekker snel gekozen en zo gingen alle typetjes eigenlijk best snel. Iedereen had er helemaal zin in en wilde er een grote rol inspelen.

De voorbereidingen liepen erg goed. Iedereen was goed ingelezen en dat was fijn want dan had iedereen een goed beeld van de dag.

De paar dagen ervoor was ik echt doodnerveus aan het worden. Had ik alles geregeld, wist iedereen wat er van hem verwacht werd, paste ik de jurk nog wel na het eten (hij zat vrij strak), zou de sluier wel in mijn haar blijven zitten, zouden er wel mensen komen als het zo heet was???

Toen we op de avond ervoor aan het evalueren waren was ik er heel even niet meer mee bezig en was ik zo moe dat ik heel graag naar bed wilde. Alles lag klaar voor de volgende dag, iedereen was blij met de kleding en de typetjes en ik had er helemaal zin in; het werd nu ook wel eens tijd dat het ging gebeuren.

Tijdens de evaluatie kreeg ik alleen af en toe het gevoel dat de recreatieleidster blikken naar mensen worp met het idee om op te schieten. Dat vond ik een beetje raar en vervelend. Een evaluatie is tenslotte om te kijken wat er goed en fout ging en wat er de komende week anders kan.

Toen we klaar waren zouden we nog even een drankje doen en opeens liep iedereen van tafel en kwamen er twee terug gerend met een theedoek in hun handen en Robin en ik moesten gaan staan en kregen die om!!! Ik schrok me helemaal dood en voelde wel een beetje nattigheid inmiddels.... Welkom op je vrijgezellenparty!! Goed.... Ik moest er ontzettend om lachen en werd ondertussen in een pak gehesen en meegevoerd naar buiten. Robin onderging ondertussen hetzelfde en we besloten om het maar een beetje te ondergaan... Vond het wel doodeng....

Toen de blinddoek weer afging stonden we in het cafe boven.....!!! Ik keek naar mezelf en ik zat in een konijnenpak, keek naar Robin en die had inmiddels een roze jurk aan met enorme tieten... Prima! We hebben ons helemaal dood gelachen en toen begon ook het belletje te rinkelen; het cafe gaat om een uur dicht! Daarom moesten we natuurlijk opschieten, anders zouden we er niet meer in kunnen!

Na tien minuten even helemaal los te zijn gegaan, ging het licht uit en wij weer terug naar beneden. Daarna zijn we nog even wat gaan drinken in de zaal en toen toch echt wel naar bed.

De volgende morgen was het dan eindelijk zover! Op de een of andere manier werd ik wel heel rustig wakker en kon de dag lekker beginnen. Toen ik Robin en Ilona zag staan in hun kleding en de kinderen ondertussen binnenkwamen wist ik dat het goed zou komen.

Ze knutselden als een gek om Kito (naam van de prins die Robin speelde) te helpen en ze gingen er helemaal in op.

Tijdens de show s'middags was het als een debiel zo rustig!! Het was hartstikke warm dus als Cosette en Elwin als mijn vader zijn we nog langs het zwembad gegaan en dat mocht niet helemaal helpen.... Er zaten 20 kinderen in de zaal voor de datingsshow.... Das opzich al jammer maar helemaal als je bedenkt dat iedereen er s'morgens vanuit ging dat hij met zijn hofdame zou gaan trouwen en dat bij de show zou blijken dat hij voor Cosette zou kiezen.....

Maar goed, de show was wel echt heel erg leuk en toen Kito uiteindelijk op zijn knieen ging om Cosette ten huwelijk te vragen moest ik eigenlijk ontzettend lachen...! Het was zo grappig...!

Bij de kabouterpret was het gelukkig weer wat drukker en kon ik me aan meer mensen voorstellen als Cosette zodat het s'avonds wat duidelijker zou zijn.

Tijd om te eten hadden we die dag bijna niet.... Het was een grote uitloop en de tijd die we overhadden was om verder te versieren en aan te kleden.

Mijn haar werd vast gezet, sluier erin en in de jurk maar! Gelukkig paste hij nog na een vol bord bami dus dat scheelde weer. Snel wat make-up opgedaan en toen in mijn schoenen gesprongen. Toen ik beneden in de zaal kwam stonden daar mijn bruidsjonker en bruidsmeisje al op me te wachten en toen ook de prins, zijn hofdame en mijn vader naar beneden waren gekomen konden we naar buiten.

Daar stonden echt al een heleboel kinderen te wachten en we konden zo door lopen naar de huifkar. Die had mijn recreatieleidster als verassing voor me geregeld!!!! Er liepen twee paarden voor en we zijn voorop geklommen en de kar volgeladen met kinderen over de camping gereden.

Uiteindelijk konden we dan toch de zaal in die echt afgeladen vol was. De mensen van de disco voor na de ceremonie hadden er al een heel feestje van gemaakt en toen ik buiten stond te wachten met mijn vader werd ik echt doodnerveus (nu nog als ik eraan terug denk eerlijk gezegd...).

Toen plotseling de bruidsmars klonk werd het dan toch werkelijkheid. Ik was blij dat ik de arm van Elwin vast had want anders was ik waarschijnlijk halverwege door mijn hoeven gezakt.... Maar het ging goed en na de ceremonie creerden we even een flashback voor de meeste ouders want de ring van Robin ging niet in een keer om....! Te grappig! En dan de kus.... We hadden afgesproken dat het een officiële hand kus zou worden maar de recreatieleidster vond het veel te grappig om ons voor het blok te zetten en echt te laten kussen.... Prima..!

Daarna brandde het feest los en was ik erg blij met hoe het gelopen was! Op een gegeven moment werd de muziek stilgelegd en moesten alle kinderen een grote kring vormen om mij en Robin heen en moesten wij onze eerste dans als man en vrouw doen op Heaven van Do... Je had die koppies van de kinderen moeten zien!! Zo schattig! Robin en ik hebben ons helemaal dood gelachen en zaten ondertussen de halve dag te bespreken. Ik werd op een gegeven moment wel een beetje draaierig van maar een kant op draaien maar toen we de andere kant op wilden stond ik steeds op mijn sleep.... Geen goed idee dus...;)!

Daarna kon iedereen ons nog een handje geven om te feliciteren en was het alweer afgelopen.....

Ik zo ontzettend genoten van deze dag, niet te geloven! Hij lag al een hele tijd op de plank om uit te voeren en nu is dat eindelijk gebeurt en ik vond het geweldig!! Iedereen heeft zijn rol goed gespeeld en ik ben heel blij met hoe het gelopen is! Als je er foto's van wil zien dan kan dat op http://www.geefeenfeest.nl/ en dan moet je even bij partypics kijken en de RCN Zeewolde zomershow 1 of 2 aanklikken.

Ik hoop ook binnenkort wat foto's zelf te hebben en dan kun je ze ook hier bekijken!

Daarna moet je gewoon verder natuurlijk en komt er ook weer gewoon een bingo, avondverhaal, knutsel en dergelijke en de volgende themadag.

Die was alleen minder prettig moet ik zeggen.... Het was piratendag en ik had doedag. Nou was dat niet zo erg want ik heb een heleboel meegekregen van de dag maar toen ik s'avonds de douche had schoongemaakt en de kamer wilde gaan stofzuigen werd ik een beetje erg draaierig....

Ben naar de zaal gestrompeld en in de deuropening gaan zitten en ik kreeg een glaasje water. Het draaien hield niet op en ik werd ook ontzettend misselijk en kon niets meer met mijn lijf. Ben naar buiten gebracht en werd in het gras gelegd waar iedereen heel lief voor me kwam zorgen. Met een koude handdoek op mijn hoofd heb ik er een tijdje gelegen en daarna wed mijn matras naar buiten gehaald om me daarop te leggen en ondanks dat het bloed heet was geweest die dag vond ik het erg fijn dat mijn deken er ook was en ben eronder gaan liggen.

Na een tijdje ben ik naar mijn kamer gebracht en in slaap gevallen.

Bijna 16 uur later werd ik weer wakker doordat Yvette me wakker maakte voor het ontbijt. Ik knik wat dat ik eraan kom maar vertrek weer naar dromeland.

Om half een schrik ik me dood. Iedereen zit al buiten te eten en ik ben te laat! Opstaan gaat haast niet maar ik hijs me toch het bed uit. Aan tafel zeg ik geen woord en krijg met moeite twee lege crackers naar binnen. Als ze het programma weer willen gaan verdelen moet ik weer mijn bed in, dit gaat nergens over.

Pas s'middags word ik weer wakker en ben meer aanspreekbaar. Iedereen komt even langs om dag te zeggen en te kijken hoe het met me is.

De rest van de dag blijf ik ook nog in bed en slaap nog wat. De volgende morgen word ik een stuk blijer wakker. Ik voel me weer beter en kan weer normaal eten.

Wat het nou precies was weten we niet maar oververmoeid is wel vaak gevallen....

De volgende dag hadden we beachdag en dat was supervet! Het hele programma was op het strand en s'avonds hadden we er ook beachparty. Ondanks dat het regende ging iedereen helemaal uit zijn dak, waren er veel mensen en werd het nog gezellig laat (inclusief opruimen, half vier...).

Het was wel super vet dat alle mensen gewoon bleven ondanks dat regende als een gek en dat maakte de sfeer eigenlijk wel!

Dan hadden we ook nog twee activiteiten die afgelast werden. Als eerste de kindersprookjespookspeurtocht. De eerste keer hadden we een vervangende activiteit die zo debiel druk bezocht werd dat je je afvroeg waar iedereen was voor de orginele activiteit...... Beetje jammer... De tweede keer hadden we geen vervangende activiteit. Dat was maar goed ook want er was minder leuk nieuws voor drie van de teamleden. Dat zette een domper op een te gekke week maar was volkomen logisch. Als er namelijk twee relaties op een dag sneuvelen in een team en eentje op losse schroeven staat word je daar nou eenmaal niet veel vrolijker van....

Uiteindelijk hebben we elkaar goed kunnen ondersteunen en gaat het nu al weer een stuk beter met iedereen gelukkig.

We zijn lekker uit eten geweest die avond en omdat er verder geen programma was hebben we ook lekker kansloos lang gezeten. Iedereen had het even nodig om wat afleiding te hebben en we hebben zo'n geweldig team dat het ook echt super gezellig was met zijn allen!

Dan is ook de spooktocht afgelast.... Ze zitten hier niet zo op opgeven en dat zorgt ervoor dat dat soort grote activiteiten in het water vallen... Beetje jammer maar we doen wel wat anders spannends doen dus das wel beter.

De komende week hebben we nog griezeldag en omkeerdag (te vet!!!) en dan is ook week drie van de vier bouwvakweken om.... Gaat echt te snel!!!

Nou ik denk dat jullie inmiddels ook weer aardig op de hoogte zijn van alles en als je nog iets wil weten dan hoor ik het wel weer he?!

Ik ga nu nog even lekker op de bank genieten van mijn vrije dag in een lekkere grote hangtrui met niet bijpassende slobberbroek en sokken; heerlijk!!

Hele dikke kus!!!

Reacties

Reacties

Yvette

Hey Mayo!

Super leuk om te lezen. Daarbij komt ook nog dat ik meerdere dingen aanwezig was. Erg leuk! Ook ik heb een vrije dag en ik ben lekker thuis. Opzich doet m'n wasmachine hem niet, beetje jammer! Dus ken alle vuile kleding weer mee terug, ken ik het daar wassen.

Ik neem de nieuwe kinderbom op cd mee.

Ik vind het zo jammer dat de grote activiteiten niet allemaal door kennen gaan. Hierbij komt dat piratendag geslaagd was en de beachparty ook. Ik heb super veel zin in de griezeldag en de omkeerdag.

Ik zie je vanavond of morgenochtend Mayo!


Kus Yvette.

Ilona

Heeeeey Mayo,

Het wil maar niet lukken he met bellen;) Ik dacht stuur je nog maar een berichtje! Dat lees je vast sowieso:D. Hoe is de griezeldag tot nu toe? En vanavond hoorde ik van Yvet weer geen spooktocht:S heel jammer weer he!!

Ik mis jullie echt ontzettend. Naja zaterdag en zondag zeker maar gister en vandaag was ik alweer druk in de weer thuis en op mijn werk en werd het gevoel gelukkig. En ik denk ook maar steeds ik ga volgende weekend alweer heen! Dus dat komt helemaal goed!!

Meissie ik ga je spreken!

Dikke Braza

Ilona

Prima!!! Ilona kan weer eens niet gewoon zonder fouten een verhaaltje typen!

"het gevoel gelukkig minder" wilde ik zeggen, dit staat ook een beetje raar!

Opzich een beetje jammer, maar goed nu heb je 2 berichtjes om te lezen! hihihihi

Kussie

Ilona

zin in nog een berichtje???

Het is bijna vrijdag:D:D:D:D:D:D hoe zin heb ik als een gek!!!!!!! Mijn werk is top echt hoor ik geniet!

Dikke braza

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!