Stagebelevenissen vanuit het exotische Zeewolde!!

Trouwdatum!!!!

Dames en Heren, Jongens en Meisjes!!

Vele van jullie wisten het al maar ik ben een themadag aan het organiseren op de camping met een trouwerij!

Volgende week donderdag (24 juli) om 19.00 wordt ik dan in het echt verbonden!! MIsschien heb je zin en tijd om te komen kijken....?

Ik heb een echte trouwjurk, een ambtenaar geregeld, ik krijg een nep vader dieme weg geeften we krijgen echte ringen!!!

Ik hoor wel of je zin hebt om te komen maar we gaan in ieder geval foto's maken en dan probeer ik die er zo snel mogelijk op te zetten....;) Daarna is er een disco en misschien heb je wel zin om met een kersverse bruid of bruidegom een dansje te wagen.....?

Heel veel liefs en tot snel!!!

Oja, heb je vragen mail of sms me dan maar dan zal ik je proberen op de hoogte te houden!

Dikke Kus,

Mayo

Reacties

Reacties

leoo-nieeee

mayoootje!!! Hoe issie nu??
Zeg me dat het niet waar is.. zeg me dat je niet gaat trouwen?!?! en ikkuh dan!!! :D:D:D:D

Maar ehmm moppie.. ik wilde wel komen maar je trouwt precies als ik in Oostenrijk zit :S
Maar wil wel heeeeeeel veel foto's zien.. miss dat iemand het kan filmen?? We willen na mn vakantie eind juli, begin aug bij je langs komen. Dan is lins ook terug en wellicht wat beter weer..

Nou we spreken elkaar nog wel, kusssie

Jany

Wat leuk.
Weet je meteen of het ooit nog eens voor herhaling vatbaar is of niet.

We redden het niet om te komen kijken maar ik ga er stiekum van uit dat je ook een mooi album of in ieder geval foto's krijgt van je mooie bruiloft.

We wensen je van uit Didam een mooie dag toe met hopelijk een mooi zonnetje op de achtergrond.

Groetjes Jany en de 2 boys

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!