Stagebelevenissen vanuit het exotische Zeewolde!!

Last but not least...

Dag lieve allemaal!

Zoals sommige (eigenlijk de meeste) van jullie al wel weten is dat het over is in Zeewolde.... Gister heb ik voor de laatste keer de sleutel van het huisje omgedraaid en zit ik nu weer officieel in Almere.

Het afgelopen half jaar is helemaal te gek geweest en ik kijk er met heel erg veel plezier op terug!!
Ik heb mezelf beter leren kennen, heel veel leuke mensen leren kennen, getrouwd, en natuurlijk heeeeeel erg veeeeeel gelachen!

Voor komend jaar had ik al nieuwe plannen gemaakt zoals jullie misschien ook al weten maar die zijn inmiddels een beetje door de war geschud....
Ik heb heel hard geroepen dat ik niet meer terug zou gaan en dat ik mijn ervaring ergens in het buitenland zou gaan zoeken en dat dat een enorme ervaring zou zijn.
Nou denk ik dat nog steeds maar ik mag terug komen en dan voor 20 weken de assistent zijn van de recreatieleidster en we gaan waarschijnlijk musicals doen..... Over ervaring gesproken....
Weet dus nog niet wat ik ga doen, ben me suf aan het denken...

Vanaf nu kun je alle belevenissen van het gewone leven weer lezen op mijn Hyves pagina dus dan kun je daarmee ook op de hoogte blijven!

Sorry dat ik hier niet zo veel blogs op heb geschreven en foto's heb opgezet.... Hopelijk volgend jaar beter;)!

Dan wil ik jullie ook nog allemaal bedanken voor de steun, berichtjes, reacties en mailtjes in de afgelopen maanden want dat was heel fijn!

Nu moet ik weer mijn weg gaan proberen te vinden in de gewone wereld van school, werk, IBG, computers, vrienden en al die dingen meer...! Vergeef me als het niet zo snel gaat;)!

Nogmaals bedankt voor de steun en berichten en tot een volgende keer!!

Mayo

Reacties

Reacties

Yvette

Heerlijk zo met je verjaardag thuis, toch?
Echt super lief dat ze allemaal voor je gingen zingen.
Fijn om te lezen dat je zo'n leuke tijd heb gehad in Zeewolde. Misschien tot volgend jaar op Zeewolde, we zien het tegen die tijd wel weer. Al zien we elkaar natuurlijk vast wel eerder, maar ik bedoelde op Zeewolde in het seizoen.

Meis, succes met het oppakken van je gewone leventje.

Kus en een dikke knuffel Yvette.

Ik zie je morgen!:D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!