Stagebelevenissen vanuit het exotische Zeewolde!!

Nieuwe update!!

Met op de achtergrond het geluid van stoelen die neergezet worden en mijn eigen fijne cdtje zal ik jullie fris gedouched en geknipt weer even op de hoogte brengen van hoe het hier gaat.

Erg Goed.

Nou, weet je dat ook weer...! Nee hoor, grapje. Het gaat wel echt goed. Ik begin hier steeds meer mijn draai te vinden, de collega's zijn nog steeds erg leuk en ook de omgeving begin ik beter te leren kennen waar door alles net een beetje makkelijk word.

De activiteiten die gaan ook steeds makkelijker. Ik moest wel weer even inkomen na een jaar uit deze manier van werken te zijn geweest maar het bevalt erg goed en ik ben blij dat ik nog even mag.

Vorige week was het natuurlijk een beetje jammer.... We hadden de zaal open en zo'n 200 man kwam gezellig voetbal kijken. Ik helemaal mijn best gedaan (zie de nieuwe foto's) om er cool uit te zien. Verliezen we..... Zo jammer weer... Er waren ook drie collega's gekomen om gezellig te kijken maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.... Beetje jammer maar aan de gezelligheid heeft het in ieder geval niet gelegen! Ze gingen zelfs met 200 man staand het Wilhelmus uit volle borst zingen! Hoe cool is dat!? Maar helaas, geholpen heeft het helaas niet...

Wat heb de ik de afgelopen weken allemaal nog meer gedaan? Goede vraag... Nou inmiddels is de hele unit af (onze woning die ik vanaf nu Chateau noem omdat wij dat ook doen.. Het is niet echt zo groot als het klinkt maar we hebben inmiddels alles aan gedaan om het wel zo te laten voelen en dat lukt aardig..!).

Lianne en ik hebben ons twee weken geleden helemaal een groene slag in de rondte geschilderd en de badkamer is nu helemaal klaar. Ook mijn eigen kamertje is helemaal naar mijn zin.

Overal heb ik systeempjes voor bedacht en nu hopen we dat het lukt om het op die manier makkelijk het seizoen door te komen.

Vorige week ben ik op mijn vrije dag lekker naar Amsterdam geweest met mijn beste vriendje. Heerlijk om even helemaal weg te zijn van alles en iedereen. Het was heerlijk weer dus het Rembrandtplein was niet veilig en ook het terras van de V&D heeft het moeten ontgelden.

In een winkeltje heb ik de meest coole tas ooit gekocht en hij heeft er super stoere All Stars aan overgehouden.

Het was een heerlijk dagje met veel lol en lekker om er even helemaal uit te zijn en niet alleen Mayo van het recreatieteam te zijn maar gewoon even helemaal voor mezelf bezig te kunnen zijn...!!

Vandaag had ik weer een vrije dag en die had ik hard nodig.... Was gister echt helemaal moe en kon eigenlijk nergens meer de energie voor opbrengen. Het vooruitzicht van een vrije dag maakte het alleen nog maar erger... Waarom ben ik nu dan nog aan het werk..?!

Maar goed, vanmorgen heerlijk rustig wakker geworden en kansloos (stopwoordje van hier en niet negatief bedoelt) tot half twaalf in mijn bed gelegen. DVD van Friends erin (die ben ik vanaf seizoen 1 allemaal aan het kijken, super cool!) en ontspannen maar.

Daarna ff lekker gedouched en gegeten om vervolgens naar de kapper te gaan. Daar heb ik heerlijk ff mijn haar weer laten fatsoeneren. Het is gelukkig nog wel lang maar het ziet er net even beter uit en het lijkt wel of het weer leeft...! Nog even naar het dorp geweest en daar een aantal winkels weer aan de dagomzet geholpen.

Vanavond heerlijk nog een keer gedouched en mijn haar heerlijk gewassen met een belachelijk dure shampoo maar ik denk dat hij wel werkt dus dat is dan wel weer fijn.

Inmiddels is hier het hoogseizoen ook begonnen en qua gasten kun je dat nog niet echt merken. Het is wel drukker maar mensen lopen nu door naar het strand wat voor de deur ligt en niet naar jou activiteiten....

Zo had ik zwembad spelletjes maandag en dan denk je met die mooie weer dat er drie komen ofzo maar helaas.... 40..!! Nou daar sta je dan met je goede gedrag.... Maar heb je een spel wat op het strand is, komt er niemand op af.... Snap jij het, snap ik het...

Deze week is het qua activiteiten nog wel rustig omdat we maar met zijn drieen zijn maar volgende week zal daar verandering in komen. Vrijdag komen er namelijk twee bij en maandag komt nummer drie erbij. Dan zijn we in totaal dus met zeven. De recreatieleidster en wij zessen. Helemaal leuk!!! Hopen dat het qua activiteiten bezoek ook wat drukker word, dan komt het helemaal goed!

Ja, maandag komt Elwin erbij!!! Voor sommige van jullie is dat een bekende naam en voor sommige niet. Elwin is een jongen die bij Marco en mij in de klas zit en super tof is. Hij had alleen niet zo'n hele toffe stageplek.... Toen ik dat hoorde gingen bij mij de belletjes rinkelen. Hij heeft geen leuke plek en wij kunnen wel wat versterking gebruiken in de vorm van een enthousiaste, leergierige en sociale jongen. Nou, een telefoontje en het was eigenlijk al geregeld.

Maandag komt hij ons dus versterken en dat vind ik echt vet gezellig!!

Voor de rest heb ik nu niet zoveel te vertellen maar ik heb ook al aardig wat verteld geloof ik..!

Nieuwe foto's komen er ook aan maar die komen eraan!!

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel!!

Mayo!

P.S.: Sommige van jullie weten het al maar anderen nog niet. Deze zomer heb ik een themadag georganiseerd met twee prinsen, een trouwerij en de hele rambam. En ik ga trouwen!!!! Als de datum bekent is laat ik het hierop wel weten dan kan je als je zin hebt komen kijken! Er komt een echte jurk, trouwauto en een (neppe) ambtenaar van de burgelijke stand! Keep you posted!

Reacties

Reacties

Yvette

Ohh Mayo wat ken jij heerlijk vertellen!
Er komt af en toe een 'big smile' op m'n gezicht.
Vanaf 27 augustus kennen jullie van mij versterking verwachten. Ik heb er zin in! Hoop dat ook ik snel m'n draai daar vindt.

Ik ben echt benieuwd naar je themadag.. wanneer gaat deze plaats vinden?

Yvette

Opzich bedoelde ik 27 juli!!!
27 augustus zou een beetje kansloos zijn.
Al is het dan ook vast wel gezellig.

ilona

Opzich heb ik nog maar even om te internetten dus even gauw een berichtje!! Zo te lezen gaat alles goed, ik heb er ontzettend veel zin in dus komt goed,
doe je de groetjes aan iedereen!

Kussie Ilona

Irma

Mayo, schiet eens op met die foto's ;)

Heel leuk om weer wat te lezen vanuit het zonnige Zeewolde! Is het daar ook zo vies warm?! Pffff..... Anyway, ik zie je/jullie morgen, olee olee!!!!

Liefs Irma

leonie

hey mayo,

leuk om te horen dat t daar goed gaat.. weet opzich zitten we niet ver van elkaar vandaan (zeewolde-Almere) en het is toch een grote afstand. Beetje jammer, maar we gaan elkaar zeker nog zien van de zomer. Misschien meer dan je liefhebt whahahaha.. Als Margot en lins weer kunnen komen we zeker ook eens langs, lekker in het zonnetje (als die dan mag schijnen) en vol humor.

Maar voor nu een kus en zet zeewolde op zn kop!

x leonie

Patricia

Heej majo,,
Het verbaasd me niets dat jij de verfpotten weer naar buiten heb gehaald hoor.. Ik hoop dat het er allemaal goed uit. Mijn kamer is een standaard hotel kamer. Maar, met een bed. En bank waar je heel snel in slaap valt. Een balkon. EN een airco.. Alleen weten we nog niet precies hoe hij werkt..

Nog heel veel pleizer!!
Tot snel!! Kus Patricia

Lindsay

Eyy waar blijven die foto's dan..??:( Ghehe ben ook echt nieuwsgierig naar dat trouw verhaal;) Jouw kennende gaat het echt schuddebuiken worden (vertaling: lachen:P)

Hoe jij verteld kan ik het echt allemaal voor me zien, die uitspraken van j ook. GEWELDIG;):P

Heel veel fun daaro, hoop voor jullie dat het weer ook wat meer gaat opknappen!! Dan kan de Ziengs crew miss ook eens langskomen;)

Toedelssss heel veel plezier, genietzuhh;)

Dag doegggie koezziess L.

Zussie

Heey Zus!
Zo te lezen gaat het helemaal goed daarzo! Wij zijn inmiddels ook weer terug in het alom bekende Almere. Ik hoop dat we snel langs kunnen komen want heb daar wel weer zin in!

Heel veel plezier en geniet er maar van!
Dikke kus en liefs!

Kleineee zussiee

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zus!

Het klinkt allemaal leuk:D
Je kan trouwens lekker schrijven;)

Ik hoop dat we elkaar morgen zien, lijkt me echt heel gezellig, morgen moet ik weer aan het werk:( hihihi

Tot morgeee hopelijk, zus!

Dikke en knuf
Jezussie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!