Stagebelevenissen vanuit het exotische Zeewolde!!

FF snel als een oude aap

Hey allemaal!!

Wilde ff laten weten dat het vet goed gaat hier!!!

Heb het nog steeds erg naar mijn zin en het is super gezellig met Lianne!! We hebben de hele dag geboend alsof ons leven er vanaf hing (en dat was ook wel zo, gezien de schimmels, stofwolken en ongedierte wat we hier tegen kwamen...)
Nu is alles wel weer lekker schoon en gaan we lekker languit op de schone bank!!

Morgen gaan we vroeg op om in Harderwijk de laatste dingen te halen zodat we helemaal klaar zijn in Chateau Chaos! Heb er zin in!!

Komend weekend komen er een paar teamleden gezellig over om hier voetbal te kijken! Echt super leuk dat ze komen!!! Ik ga in ieder geval achter de bar en ondertussen lekker kijken!

Zondag komen papa en de rest hierheen om mijn eigen vertrouwde fietsje te brengen!! Vet gezellig dat ze komen en dat ze dat apparaat mee willen nemen!

Nu ga ik weer even stoppen want de gang moet nog gedweild worden.... Bovendien moeten er nog een paar chippies opgegeten en programma's gekeken..;)

Liefs en tot snel!!

Mayo

P.S: Lindsay, bedankt voor je leuke reacties bij de foto's van ons uitje!! Echt grappig!!

Reacties

Reacties

mama

Hey lekker ding! Alles goed? Volgens de verhalen van Manon en Marielle ziert het er opgeruimd uit zonder verfblikken in de gang enzo. Lekker hoor alles klaar om iedereen in je Chateau te ontvangen!
Hier gaat alles z'n gangetje. Morgen gaan we naar H'wijk (dinsdag). Moeten om 1/2 2 bij Margreet zijn. Kom je ook nog?
Laat eht maar even weten.
Dikke kus mama

Monique

Heeee Marjoleintje!!

Ik heb me ook even aangemeld voor je mailinglijst aangezien je altijd zulke leuke verhalen schrijft en ik ze dan lekker kan volgen :P
Superfijn dat het goed gaat met je en fantastisch dat je gaat trouwen met een prins notabene (HAHAHAHA) Wanneer is het ook al weer??

We houden je wel op de hoogte wanneer we een uitje gaan plannen en houden dan wel rekening met de dagen dat jij hier in Almere kunt zijn.

enne......die nieuwe zaterdaghulpen vind ik HEEEELEMAAL niks!!! pfffff daar zijn we echt op achteruit gegaan.
Maargoed.....we hebben altijd nog de proeftijd....YESSSS.....

Groetjesss en dikke kus van Mootje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!