Stagebelevenissen vanuit het exotische Zeewolde!!

Verhuisbericht!

Dag lieve allemaal!!

Allererst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie berichtjes en andere reacties op mijn andere reisdagboek! Echt heel erg leuk om te lezen en zeker een extra motivatie om door te gaan met schrijven!

Dan nu de reden dat ik nu ben verhuist en op deze site ben... Op waarbenjij.nu moet je (best veel) geld betalen voor de foto's en anders kunnen er maar tien op en dat vind ik een beetje weinig.

Bij deze site krijg je 200 foto's gratis wat het makkelijker maakt voor jullie om er een beetje een beeld van te krijgen en ik vind het leuk om foto's te maken. Vandaar deze site en de verhuizing.
Deze is trouwens ook wat overzichtelijker wat het voor mij als computerdummie dan weer makkelijker maakt om te snappen, bij te houden en te onderhouden....

Voor iedereen die dit verhaal op waarbenjij.nu leest en hem nog niet via de nieuwe website kreeg: meld je aan! Dan kun je alsnog op de hoogte blijven van de ontwikkelingen als je dat wil!
www.mayo-in-zeewolde.reismee.nl

Ik zal proberen om snel weer even een verhaal over de belevenissen hier te schrijven en tot die tijd: blijf reageren!!

Kussie,

May

Reacties

Reacties

Marielle

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zus =D

hoe is het nuuuu
beetjeee je plekjeee gevonden enzooo ? en zijn er al leuke mensen op de camping =D

Hier gaat het eigenlijk wel goed ;)
Alleen donderdag op stage gaan en renate,charlotte en cynthia weg, allemaal tegelijk! dat is wat minder maar we houden de moed erin :D.

ik ben heel benieuwd hoe je het hebt en of het allemaal een beetjee leuk iss =D

Dikkee zoen en knuffel
Marielle

mama

Hai moppie
Ik vond het heel gezellig dat je even thuis was maandag en dat we lekker met elkaar hebben kunnen bbquen.
heel veel liefs en een dikke knuffel
mama
P.S. leuke foto's! Hebben we ze toch nog gezien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!