Stagebelevenissen vanuit het exotische Zeewolde!!

Sorry....

Dag lieve allemaal!!

Sorry, sorry, sorry voor dit late bericht.....

Het is als een debiel zo laat en lang geleden maar het is er gewoonweg niet echt van gekomen.

Kan jullie wel allemaal vertellen dat het nog steeds heel erg goed gaat!! Inmiddels ben ik alleen met Elwin nog over en dat is best gezellig. We hebben lekker de tijd voor andere dingen en kunnen nu ook weer eens fatsoenlijk koken en lekker tv en dvdtjes kijken. Qua kinderen en gasten is het heel erg stil maar er is genoeg te poetsen, op te ruimen en te genieten na zoveel weken als een gek rond te hebben gerend.

Op 31 oktober is het dan mijn laatste dag maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet.... Heb het zo naar mijn zin gehad en zo'n toffe tijd gehad (en nog) dat ik eigenlijk niet wil dat het stopt.....

Tot die tijd is het dus rustig en nog genoeg te doen en te genieten.

Ik zal snel weer een wat uitgebreider blog schrijven en eindelijk weer wat nieuwe foto's erop zetten.....

Nogmaals sorry voor de laatste reactie hoop dat jullie zo weer een beetje op de hoogte zijn!

Heel veel liefs en een dikke knuffel,
Mayo

Reacties

Reacties

Yvette

Jeetje Mayo, schaam je! Hihi, nee hoor meis.
Ik ben blij om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt. Ik ben benieuwd naar de foto's!
Ik spreek je meis.. Kus Yvette

Monique

Héé MaYootje :D

Superfijn toch om te horen dat je het nog steeds heel leuk hebt? Daarom heb je weinig tijd om veel te schrijven, en tja de dagen vliegen dan voorbij he.
Wat ga je dan na 31 okt doen??
Kom je dan weer schoenen met schoenen gooien :P
Nou groetjes van je (ex?) collega, Monique xxx

leoo-nie

mayooootje! Ik missuh jou!!! Toch super dat t je bevallen is, met stages weet je t maar nooit he?! Ik ben inmiddels ook weer vollop aan school bezig.. Wat een rommel weer, maar goed. Zit ook nog in de schoenen, heb super mooie laarzen appart gezet.. bwauwwwie gewoon! Maar ehm, wanneer ga ik jou es zien??? Ik zit dit weekend vol, ben in principe op vrijdags en woensdag vrij van school (niet van huiswerk), maar ehm wanneer kun je?

Kusssieee

Roos

Wat vliegt de tijd...! Echt fietsweer is het ook al niet meer ;) Al denk ik dat ik hoe dan ook de bus had verkozen als het om de polder gaat... anyway, ik hoop snel een dagje vrij te hebben en je te contacten! Voor je het weet is je stage alweer voorbij :S. Spreek je!

Lianne!

Mayo!!

Ik vroeg me al af wanneer je weer is iets ging schrijven op je blog, ging af en toe kieken (heb me namelijk nog niet aangemailt voor automatische mail schaam schaam) en nu eindelijk weer is een blog!

Fijn dat alles nog goed gaat! Geniet ernog van je laatste weekjes!
En tot snel alweer:) want de herfstvakantie is weer in aantocht!

Dikke kus Lianne

Zussie

Lieveee zus!

IK moet je eerlijk bekennen, dat ik je echt even heel erg mis:$ Alles gaat wel lekker enzoo, maar gewoon de dingetjes die we bespreken enzoo, maar dat komt helemaal goed op 31 oktober, als je weer thuis bent, want ik vind dat wel super gezellig =D

Lieve lieve zus, geniet van je laatste weken en gaa nog maar leuke dingen doen en we spreken elkaar snel!

DIKKEEEE KUS EN KNUFFEL
van Marielleee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!